
Vi i OPUS er opptatt av å bidra til lokalmiljøet og støtte opp om engasjementet til barn og unge. Derfor er vi stolte av å ha fått være med som sponsor når Bjørnar Gutter 2011 dro til Larvik for å delta i Åeter Wessel Cup.
For OPUS handler sponsing om mer enn logo på klær. Det handler om å være med på å skape gode opplevelser, samhold og idrettsglede. Turen til cupen ble nettopp det – en opplevelse både spillere, trenere og heiagjeng vil huske lenge.
Nå har laget skrevet reisebrev fra turen, hvor de deler høydepunkter, kamper og minner fra dagene på cup. Vi anbefaler alle å ta en titt!
👉 Les reisebrevet her: Reisebrev: Petter Wessel Cup 2026
Vi heier på dere – både på og utenfor banen!